pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zaprzyjaźnij się z klientem

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 356 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788326439414
ISBN: 978-83-2643-941-4
Data: 2012-06-25
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.

Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym: - zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów, - odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy, - umiejętnie wypromujesz swoją markę, - staniesz się wiarygodny dla swoich klientów, - klient zostanie z tobą na długo.

Książka "Zaprzyjaźnij się z klientem" - Birk Cooper, Scott Cooper, Fritz Grutzner - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 356 stron i została wydana w 2012 r.