pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa

autor:

Marek Jeziński

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788374414807
ISBN: 978-83-7441-480-7
Data: 2007-01-12
Cena wydawcy: 29.30 złpozycja niedostępna

Opis książki:

(...) otrzymaliśmy wyjątkową, jak na polskie warunki, pracę zbiorową. Jest ona podporządkowana w całości jednolitej wizji badawczej i w ogromnej mierze ją realizuje. Jest to widoczne nie tylko na poziomie zamysłu struktury analizy przedmiotu badania, ale i jego sposobu badania. Tym samym mamy do czynienia z dziełem holistycznym, logicznie uporządkowanym, obejmującym najbardziej istotne elementy pola badawczego i jednolitym metodologicznie.
Powyższe opracowanie zbiorowe będzie znaczącym tekstem dla wszystkich badaczy zajmujących się w Polsce marketingiem wyborczym, w dodatku w pełni się nadaje jako znacząca pomoc dydaktyczna dla studentów dziennikarstwa, politologii i marketingu. Warto ją też polecić wszystkim praktykom marketingu wyborczego.
dr hab. Roman Backer, prof. UMK

Książka pod redakcją naukową Marka Jezińskiego prezentuje wysoki poziom merytoryczny, zawiera ważne kwestie dotyczące polskiej sceny politycznej i kampanii wyborczych, formułuje i weryfikuje ciekawe hipotezy badawcze, wnosi nowe treści do literatury poświęconej problematyce marketingu politycznego. Na pochwałę zasługuje ujednolicony sposób zredagowania poszczególnych artykułów, z bibliografią zamieszczonąna końcu książki.
dr hab. Maria Marczewska-Rytko, prof. UMCS

Książka "Wybory parlamentarne 2005. Analiza marketingowa" - Marek Jeziński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.