pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Własność mediów a public relations na rynku prasowym

Autor książki:

Piotr Andrzejewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 305 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788374173957
ISBN: 978-83-7417-395-7
Data: 2009-07-06
Cena wydawcy: 46.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Głównym celem monografii jest zbadanie relacji między własnością mediów a public relations. Dotyczy to głównie treści przekazu na rynku medialnym, a ściślej – prasowym. Pojęcie public relations jest przedstawiane jako kształtowanie treści medialnych oraz kształtowanie lub wspieranie wizerunku kraju i jego interesów przez medialne wpływanie na opinię publiczną. Praca ma charakter interdyscyplinarny, lokując się na pograniczu nauk ekonomicznych – studiów nad public relations i medioznawstwa, obejmującego ekonomikę mediów i studia nad systemami medialnymi.

Książka "Własność mediów a public relations na rynku prasowym" - Piotr Andrzejewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Książka posiada 305 stron i została wydana w 2009 r.