pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Uwarunkowania prawne marketingu w społeczeństwie informacyjnym. Zagadnienia wybrane

Dane szczegółowe:
Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 187 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788373786806
ISBN: 978-83-7378-680-6
Data: 2012-04-23
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyjne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się ograniczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych. Jest wynikiem badań pracowników naukowych i doktorantów Zakładu Międzynarodowego Prawa Prywatnego oraz Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Książka "Uwarunkowania prawne marketingu w społeczeństwie informacyjnym. Zagadnienia wybrane" - Anna Mokrysz-Olszyńska, Bartosz Targański (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Książka posiada 187 stron i została wydana w 2012 r.