pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Strategie zarządzania na rynku mediów

autor:

Lucy Kung

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 165x236 mm
EAN: 9788326438080
ISBN: 978-83-2643-808-0
Data: 2012-06-05
pozycja niedostępna

Opis książki:

Poznaj strategie zarządzania takich gigantów medialnych jak: BBC, MTV, Disney, Endemol czy CNN! Książka łączy zagadnienia teoretyczne z praktyką zarządzania w mediach. Poza opisem struktury i specyfiki przemysłu medialnego oraz problemów występujących w poszczególnych jego sektorach zawiera szczegółową analizę modeli, koncepcji i metod zarządzania. Autorka pokazuje, jak w tej dynamicznej i obarczonej wysokim ryzykiem branży można skutecznie stosować narzędzia analizy rynku i teorii strategii, takie jak np. łańcuch wartości Portera.

Dzięki lekturze książki dowiesz się: jak planować działania strategiczne w przemyśle medialnym, jaki model przywództwa przyjąć, jak znacznie zwiększyć kreatywność zespołu dzięki niewielkim zmianom w sposobie zarządzania, jak szybko i efektywnie reagować na zmiany zachodzące w otoczeniu spółki medialnej.

Publikacja jest przeznaczona dla zarządzających spółkami medialnymi, kierowników produkcji, a także dla studentów szkół artystycznych i ekonomicznych.

Lucy Küng jest profesorem Media Management and Transformation Centre Uniwersytetu w Jönköping w Szwecji. Jest również członkiem zarządu spółki Swiss Broadcasting Corporation i byłym prezesem European Media Management Association.

Książka "Strategie zarządzania na rynku mediów" - Lucy Kung - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2012 r.