pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie cenowe. Seria: Marketing bez tajemnic

Autor książki:

Paweł Waniowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320814477
ISBN: 83-208-1447-2
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce omówiono: cenę jako element rynku, znaczenie kosztów w kształtowaniu cen, metody ustalania cen, wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania cenowych strategii przedsiębiorstw, podstawowe strategie cenowe, strategie cenowe na wybranych rynkach, badania marketingowe w procesie formułowania strategii cenowej.

Książka "Strategie cenowe. Seria: Marketing bez tajemnic" - Paweł Waniowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2003 r.