pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Strategie cenowe. Seria: Marketing bez tajemnic
książka:

Strategie cenowe. Seria: Marketing bez tajemnic

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
EAN: 9788320814477
ISBN: 83-208-1447-2
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna

Strategie cenowe. Seria: Marketing bez tajemnic - Paweł Waniowski - opis książki:

W książce omówiono: cenę jako element rynku, znaczenie kosztów w kształtowaniu cen, metody ustalania cen, wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania cenowych strategii przedsiębiorstw, podstawowe strategie cenowe, strategie cenowe na wybranych rynkach, badania marketingowe w procesie formułowania strategii cenowej.

Książka Strategie cenowe. Seria: Marketing bez tajemnic - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE.

Książka posiada 0 stron i została wydana w 2003 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Strategie cenowe. Seria: Marketing bez tajemnic"