pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategiczne planowanie marketingowe

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 1999
Oprawa: miękka
Ilość stron: 414 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788320813470
ISBN: 83-208-1347-6
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 41.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce omówione są kolejne etapy procesu strategicznego planowania marketingowego:*określenie misji przedsiębiorstwa i wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu*przygotowanie analizy sytuacji*wyznaczanie celów strategicznych*formułowanie strategii alternatywnych i wybór najlepszej*przygotowanie planów taktycznych*określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego*organizację, wdrożenie i kontrolę realizacji strategii.

Książka "Strategiczne planowanie marketingowe" - Ryszard Kłeczek, Witold Kowal, Jarosław Woźniczka - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 414 stron i została wydana w 1999 r.