pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Ryszard Kłeczek

Ryszard Kłeczek - autor


okładka książki - Zarządzanie marką
Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan

Zarządzanie marką

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej....
pozycja niedostępna

okładka książki - Kreacja w reklamie
Ryszard Kłeczek, Monika Hajdas, Magdalena Sobicińska

Kreacja w reklamie

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategiczne planowanie marketingowe
Ryszard Kłeczek, Witold Kowal, Jarosław Woźniczka

Strategiczne planowanie marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
W książce omówione są kolejne etapy procesu strategicznego planowania marketingowego:*określenie misji przedsiębiorstwa i wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu*przygotowanie analizy sytuacji*wyznaczanie celów...
pozycja niedostępna