pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy

Dane szczegółowe:
Wydawca: AFM
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 202 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788375711325
ISBN: 978-83-7571-132-5
Data: 2015-06-26
pozycja niedostępna

Opis książki:

Media i polityka nieustannie ogniskują uwagę analityków życia społecznego. Autorzy zgromadzonych w tej książce tekstów podejmują próbę dyskusji nad takimi procesami, jak budowa nowoczesnej demokracji, uzależnienie rozwoju gospodarczego od wiedzy i innowacyjności, mediatyzacja życia politycznego, zastosowanie nowych technologii w ramach społeczeństwa informacyjnego w procesie dochodzenia do władzy i jej sprawowania. Bez komentarza nie pozostały również takie zjawiska, jak tabloidyzacja i instrumentalizacja polityki, a co za tym idzie jej "utowarowienie".

Książka "Stare i nowe media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania wladzy" - Marta du Vall, Agnieszka Walecka-Rynduch (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo AFM. Książka posiada 202 stron i została wydana w 2010 r.