pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Społeczne aspekty nowych mediów

Autor książki:

Jan van Dijk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 392 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788301162900
ISBN: 978-83-01-16290-0
Data: 2010-10-08
Cena wydawcy: 49.06 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik jest uznanym na całym świecie całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne zarówno w jego wymiarze prywatnym jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne ekonomiczne polityczne socjologiczne kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów. Ukazuje rewolucję medialną jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat zwłaszcza rozpowszechnienie Internetu telefonii komórkowych sieci komputerowych oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego globalnego społeczeństwa sieci.

Książka "Społeczne aspekty nowych mediów" - Jan van Dijk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 392 stron i została wydana w 2010 r.