pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Polityczność mediów
książka:

Polityczność mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 321 s.
EAN: 9788380192027
ISBN: 978-83-8019-202-7
Data: 2015-11-27
Cena: 32.69  Cena wydawcy: 42.00 zł Oszczędzasz: 9.31 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Polityczność mediów - Grażyna Pietruszewska-Kobiela, Adam Regiewicz, Grażyna Stachyra, Artur Żywiołek - opis książki:

Czwarty tom serii Audiowizualne Aspekty Kultury w Ponowoczesności podejmuje zagadnienie polityczności mediów. Pojęcie polityczności rozumiane jest przez autorów jako rodzaj wpływu sfery publicznej, społecznej czy kulturowej na komunikację międzyludzką toczącą się za pośrednictwem mediów. Te ostatnie ujmowane są nie tyle przez pryzmat technologii, ale także jako mechanizm komunikacji społecznej. Autorzy, analizując poszczególne media: muzykę, radio, telewizję oraz media cyfrowe, podejmują refleksję nad wpływem tychże mediów na budowanie powszechnych znaczeń poprzez zawłaszczanie wyobraźni i utrwalanie pewnych kalek kulturowych. Jednocześnie zwracają uwagę, jak mechanizm uwodzenia, czy wręcz zniewalania odbiorcy przez te media jest przez nie sankcjonowany i traktowany jako narzędzie kontroli społecznej.

Książka „Polityczność mediów” - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 321 stron i została wydana w 2015 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Polityczność mediów"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Imperialna gra Rosji - okładka książki
Imperialna gra Rosji Malina Kaszuba, Mirosław Minkina
Gierkizm czyli dobra zmiana - okładka książki
Gierkizm czyli dobra zmiana Stanisław Michalkiewicz
Produkty podobne:
Media i polityka. Relacje i współzależności - okładka książki
Media i polityka. Relacje i współzależności Małgorzata Adamik-Szysiak (red.)