pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Teoria komunikowania masowego

Autor książki:

Denis McQuail

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 574 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301151539
ISBN: 978-83-0115-153-9
Data: 2007-09-19
63.77 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych;
organizacji i kulturze mediów;
treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego;
widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego;
społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.

Badanie komunikowania masowego nie może uniknąć pytań o wartości oraz kwestii konfliktu społecznego i politycznego, mimo że jej celem jest przedstawienie "obiektywnego" obrazu teorii i danych empirycznych. W każdym społeczeństwie istnieją ukryte lub jawne napięcia i sprzeczności, które często rozciągają się na sferę międzynarodową. Media sią z konieczności zaangażowane w te sporne obszary, jako producenci i dystrybutorzy znaczeń nadawanych zdarzeniom i kontekstom życia społecznego, zarówno prywatnego, jak i publicznego

Książka "Teoria komunikowania masowego" - Denis McQuail - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 574 stron i została wydana w 2012 r. Cena 63.77 zł. Zapraszamy na zakupy!