pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania

Autor książki:

Ireneusz P. Rutkowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 308 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320816921
ISBN: 978-83-2081-692-1
Data: 2006-01-08
Cena wydawcy: 58.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodząc, że postępująca globalizacja i rozwój technologii stawiają przed przedsiębiorstwem nowe wymagania, niezbędne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.

Książka "Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania" - Ireneusz P. Rutkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 308 stron i została wydana w 2007 r.