pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama w procesach konkurencji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 238 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376413952
ISBN: 978-83-7641-395-2
Data: 2011-03-30
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkuren­cyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach kon­kurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiębiorstwie oraz zagad­nieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową.

Książka "Reklama w procesach konkurencji" - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2011 r.