pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama produktów i usług bankowych. Jej perswazyjność i konsekwencje

Autor książki:

Mirosława Krzyścin

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375565041
ISBN: 978-83-7556-504-1
Data: 2013-05-06
52.88 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często trudno uchwytnych i niejednoznacznych. Książka, którą trzymacie Państwo w rękach, jest bodaj pierwszym interdyscyplinarnym opracowaniem próbującym udzielić odpowiedzi na pytania: po jakie techniki wpływu sięgają reklamy bankowe, na podstawie czego klienci banków podejmują decyzje nabywcze i jakie argumenty użyte w reklamie odnoszą pożądany skutek w postaci zakupu usługi/produktu finansowego. Niniejsza publikacja w przeciwieństwie do powielanych nudnych marketingowych teorii w niebanalny sposób podejmuje ważki temat stosowania emocjonalnie nacechowanej perswazji oraz podatności konsumentów na reklamę produktów bankowych, przystępnie tłumacząc nawet złożone teorie. Odnosi się na przykład do niezwykle interesującej koncepcji konsumenta - wasala biznesu (por. A. Lewicka-Strzałecka) głoszącej, iż biznes odebrał mu podmiotowość, deformując hierarchię wartości i umieszczając na jej czele konsumpcję. Zgodnie z nią reklama jest oskarżana o kreowanie sztucznych potrzeb, manipulowanie konsumentem oraz promowanie materializmu.

Książka "Reklama produktów i usług bankowych. Jej perswazyjność i konsekwencje" - Mirosława Krzyścin - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2013 r. Cena 52.88 zł. Zapraszamy na zakupy!