pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Radio i społeczeństwo

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2011
Ilość stron: 430 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788322732939
ISBN: 978-83-2273-293-9
Data: 2011-09-06
34.23 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Współczesne radio podlega licznym zmianom. Niniejszy tom zawiera refleksje dotyczące nie tylko radiofonii polskiej, ale tez brytyjskiej, francuskiej, norweskiej czy portugalskiej w szerokim kontekście społecznym. Rozważania uwzględniają aspekty związane z budowaniem wspólnoty czy pełnieniem misji, odnoszą się też do kwestii przemian kulturowych czy technologicznych, wpływających na radio. Mamy nadzieję, że monografia, będąca efektem spotkania badaczy pochodzących z wielu krajów i spoglądających na radiowy fenomen z różnych perspektyw, wzbogaci ofertę dostępnych na rynku książek o tematyce radiowej oraz stworzy nowe horyzonty badawcze. Prezentując bogate spektrum problematyki, pragniemy przybliżyć czytelnikom to medium - z pozoru dobrze znane każdemu, a zarazem wciąż niezbadane. Grażyna Stachyra, Elżbieta Pawlak-Hejno

Książka "Radio i społeczeństwo" - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 430 stron i została wydana w 2011 r. Cena 34.23 zł. Zapraszamy na zakupy!