pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wprowadzenie do socjologii kultury

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377842096
ISBN: 978-83-7784-209-6
Data: 2012-12-13
8.11 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Problematyka dotycząca badania kultury jest aktualna w każdym typie społeczeństw jednak współcześnie w dobie gwałtownych przemian cywilizacyjnych nabrała wyjątkowego znaczenia. Dotyczy to przede wszystkim socjologicznego aspektu kultury ponieważ ten aspekt jest szczególnie wrażliwy na procesy transformacji zmian społecznych i ekonomicznych na które nakładają się obecnie transformacje aksjologiczne wyrażające się między innymi w odchodzeniu od tradycyjnych wartości norm i wzorów zachowań. Nie trzeba więc uzasadniać że naukowa analiza dokonujących się dziś zjawisk w obszarze kultury jest prawdziwym wyzwaniem dla badaczy problemów społecznych. Na to zapotrzebowanie społeczne odpowiada szczególnie druga część prezentowanej publikacji rozdziały 4 - 14. Część pierwsza rozdziały 1 - 3 zawiera materiały podręcznikowe opublikowane w pracy Socjologia kultury. Zarys zagadnień w roku 1996.

Książka "Wprowadzenie do socjologii kultury" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2012 r. Cena 8.11 zł. Zapraszamy na zakupy!