pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 418 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375451948
ISBN: 978-83-7545-194-8
Data: 2012-04-16
pozycja niedostępna

Opis książki:

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Książka "Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu" - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 418 stron i została wydana w 2010 r.