pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przedsiębiorstwa i ich interesariusze. Relacje marketingowe i CSR

Autor książki:

Monika Boguszewicz-Kreft

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 188 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375567854
ISBN: 978-83-7556-785-4
Data: 2015-10-28
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Na stronach niniejszej publikacji czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach.

Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptualne zbadać.

Książka "Przedsiębiorstwa i ich interesariusze. Relacje marketingowe i CSR" - Monika Boguszewicz-Kreft (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2015 r.