pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Promocja usług

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 166 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381027151
ISBN: 978-83-8102-715-1
Data: 2023-03-29
42.55 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
- specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,
- przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,
- zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,
- przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,
- analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.

Główne zalety podręcznika to m.in.:
- przejrzysty układ,
- logiczna i spójna merytorycznie struktura,
- zrozumiała forma przekazu,
- szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,
- liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,
- omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),
- bogata bibliografia.

Książka "Promocja usług" - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2023 r. Cena 42.55 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.