pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Propedeutyka hotelarstwa. Ujęcie ekonomiczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 250 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788379306275
ISBN: 978-83-7930-627-5
Data: 2015-02-12
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Hotelarstwo stanowi istotną część gospodarki turystycznej, a usługi tej branży należą niewątpliwie do dó wyższego rzędu, które charakteryzują się wysoką elastycznością dochodową. Współczesne hotelarstwo jest dynamicznie rozwijającym się sektorem gospodarki, dlatego tak ważne jest śledzenie jego zmian, aktualizowanie informacji z nim związanych oraz dostarczanie wiedzy w tym zakresie osobom, które w danym momencie lub przyszłości będą związane z szeroko rozumianą branżą turystyczną.

Celem niniejszej publikacji jest dostarczenie czytelnikowi podstawowej i aktualnej wiedzy dotyczącej hotelarstwa w kontekście szeroko rozumianej ekonomii oraz uświadomienie dynamiki, jaka towarzyszy tej wiedzy. Obszerny zakres zagadnień dotyczących podstaw hotelarstwa w perspektywie ekonomicznej spowodował decyzję Autorów o podziale treści opracowania na trzy następujące części: - Wprowadzenie do hotelarstwa; - Wybrane aspekty marketingu w hotelarstwie; - Wybrane obszary zarządzania w hotelarstwie.

Książka "Propedeutyka hotelarstwa. Ujęcie ekonomiczne" - Marta Sidorkiewicz, Adam Pawlicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2015 r.