pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Autor książki:

Agnieszka Dejnaka

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375565836
ISBN: 978-83-7556-583-6
Data: 2013-06-14
Cena wydawcy: 50.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym." Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

Książka "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych" - Agnieszka Dejnaka - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2013 r.