pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku

Autor książki:

Rafał Habielski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 410 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788360807507
ISBN: 978-83-6080-750-7
Data: 2009-06-29
Cena wydawcy: 51.45 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Polityczna historia mediów to nie tylko polityka medialna oraz ustrojowe i prawne warunki ich funkcjonowania.
To dzieje poszczególnych tytułów, stacji radiowych i telewizyjnych, relacje między nimi oraz doświadczenia organizacji dziennikarskich - ich status i zakres samodzielności. To treść mediów i wartości, do których się odwoływały, a także przekonania i okoliczności działania wydawców i dziennikarzy, ich związki ze światem polityki, przynależność do partii i innych gremiów politycznych. Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku jest pierwszym całościowym wykładem poświęconym związkom polskich mediów i polityki na przestrzeni XX wieku.

Książka "Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku" - Rafał Habielski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 410 stron i została wydana w 2009 r.