pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Oblicza polskich mediów po 1989 roku

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788322727904
ISBN: 978-83-2272-790-4
Data: 2008-03-28
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Teksty składajšce się na publikację napisane sš ciekawie, warte podkrelenia jest również to, że wszystkie oparte sš na rzetelnych ródłach. Zaletę ksišżki stanowi to, że ukazuje, jak budował się współczesny polski system medialny, jakie zmiany dokonały się w poszczególnych segmentach rynku mediów, a także to, że sygnalizuje obecne tendencje i kierunki rozwojowe. Niewštpliwie ta aktualnoć i wieloaspektowoć, a także wysoki poziom naukowy tekstów sš największymi walorami publikacji. Ksišżka adresowana jest do osób zajmujšcych się w teorii i praktyce szeroko rozumianš komunikacjš społecznš, a także stanie się ona cennš pomocš dla studentów dzienniarstwa, politologii, socjologii i kierunków pokrewnych

Książka "Oblicza polskich mediów po 1989 roku" - Lidia Pokrzycka, Beata Romiszewska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2008 r.