pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym. Wybrane zagadnienia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 120 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377841112
ISBN: 978-83-7784-111-2
Data: 2012-05-22
25.22 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu Axel Springer. Małgorzata Adamik-Szysiak opisała specyfikę inwestycyjną grupy Bauer Media w Polsce, także przez pryzmat akcji promocyjnych. Lidia Pokrzycka natomiast przeanalizowała działalność inwestycyjną brytyjskiego Mecomu i niemieckiego Passauera Neue Presse na polskim rynku mediów regionalnych. Przedstawiła także wyniki ilościowej analizy zawartości wybranych tytułów należących do koncernów.

Książka "Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym. Wybrane zagadnienia" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 120 stron i została wydana w 2012 r. Cena 25.22 zł. Zapraszamy na zakupy!