pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
Księgarnia »
Książki »
książka:

Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 482 s.
EAN: 9788378657040
ISBN: 978-83-7865-704-0
Data: 2018-09-14
Cena wydawcy: 44.10 złpozycja niedostępna

Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań - Małgorzata Łosiewicz - opis książki:

Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.

Książka „Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.

Książka posiada 482 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań"
Kupujący tę pozycję zamówili również: