pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce

Autor książki:

Olga Białek-Szwed

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 422 s.
Wymiar: 150x225 mm
EAN: 9788377805114
ISBN: 978-83-7780-511-4
Data: 2014-11-28
39.40 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka zatytułowana Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce dotyczy aktualnego i ważnego problemu, jakim jest zjawisko podglądania występujące we współczesnych mediach . Zjawisko to w istotny sposób organizuje sposób postrzegania rzeczywistości przez media; determinuje jakość materiałów dziennikarskich.

Niniejsza publikacja dokonuje analizy interdyscyplinarnej zjawiska voyeuryzmu medialnego, w aspekcie prawno-etycznym, kulturowym, socjologicznym, historycznym itp. Autorka książki poszczególne przypadki omawia na wybranych przykładach.

Pozycja Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce może okazać się przydatna przede wszystkim medioznawcom i kulturoznawcom, ale też socjologom, czy psychologom, także z uwagi na wartość dokumentacyjną. Liczne przykłady potwierdzone przypisami, jak też załączonymi fotografiami, zeskanowanymi kolumnami prasowymi stanowią swoistą wizualizację problemu voyeuryzmu prasowego, a jednocześnie stają się cennym źródłem dla medioznawczych poszukiwań komparatystycznych.

Książka "Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce" - Olga Białek-Szwed - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 422 stron i została wydana w 2013 r. Cena 39.40 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.