pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing terytorialny

Autor książki:

Andrzej Szromnik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 452 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326438950
ISBN: 978-83-2643-895-0
Data: 2012-05-09
pozycja niedostępna

Opis książki:

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: - marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, - strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, - koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych, - marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych, - warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów, - wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.

Książka "Marketing terytorialny" - Andrzej Szromnik - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 452 stron i została wydana w 2012 r.