pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Marketing terytorialny... Nowe obszary i narzędzia
książka:

Marketing terytorialny... Nowe obszary i narzędzia

Dane szczegółowe:
Wydawca: edu-Libri
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 196 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788363804749
ISBN: 978-83-6380-474-9
Data: 2016-04-29
Cena: 38.86  Cena wydawcy: 52.00 zł Oszczędzasz: 13.14 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing terytorialny... Nowe obszary i narzędzia - Andrzej Szromnik - opis książki:

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Książka „Marketing terytorialny... Nowe obszary i narzędzia” - oprawa miękka - Wydawnictwo edu-Libri.

Książka posiada 196 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing terytorialny... Nowe obszary i narzędzia"
Andrzej Szromnik (red.) - autor m.in.:
Targi w gospodarce rynkowej - okładka książki
Targi w gospodarce rynkowej Andrzej Szromnik (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne: