pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing terytorialny... Nowe obszary i narzędzia

Autor książki:

Andrzej Szromnik

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: edu-Libri
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 196 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788363804749
ISBN: 978-83-6380-474-9
Data: 2016-04-29
42.76 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Książka "Marketing terytorialny... Nowe obszary i narzędzia" - Andrzej Szromnik (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo edu-Libri. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2016 r. Cena 42.76 zł. Zapraszamy na zakupy!