pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2023
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 522 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381754590
ISBN: 978-83-8175-459-0
Data: 2023-01-30
79.60 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu Podstawy marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok Z praktyki rynkowej, moduł Zdaniem eksperta zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. Autorzy: Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk

Książka "Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy" - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 522 stron i została wydana w 2023 r. Cena 79.60 zł. Zapraszamy na zakupy!