pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

LinkedIn w praktyce. Nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania * Workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od

Autor książki:

Angelika Chimkowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2022
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 250 s.
Wymiar: 141x218 mm
EAN: 9788382311969
ISBN: 978-83-8231-196-9
Data: 2022-10-20
51.39 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Sprzedaż i marketing bez spamowania na Linked In! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie Linked In jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać. Od kontaktu do kontraktu Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i - jak sama o sobie mówi - marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego idealnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń oraz notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować rezultatem, którego szukamy. A myślenie Think BIG, focus Small, a przy tym stopniowe realizowanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej. Co tworzy zasięgi, a co się tylko nam wydaje Czytając Linked In w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na Linked In, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na Linked In. Jak zmienić wiedzę w działanie W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu: PRO TIP - tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej! DOBRE PRZYKŁADY - jak działają inni! CHECKLISTA - sprawdź, czy na pewno wszystko masz! DO UZUPEŁNIENIA - zrób koniecznie! ĆWICZENIE - Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza! WAŻNE PYTANIA - bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję! INSTRUKCJA - oficjalnie od Linked In! Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich zastosowania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.

Książka "LinkedIn w praktyce. Nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania * Workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od" - Angelika Chimkowska - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2022 r. Cena 51.39 zł. Zapraszamy na zakupy!