pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się...
książka:

To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2019
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 141x218 mm
EAN: 9788380877580
ISBN: 978-83-8087-758-0
Data: 2019-09-13
Cena: 34.01  Cena wydawcy: 49.90 zł Oszczędzasz: 15.89 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć - Seth Godin - opis książki:

# 1 Wall Street Journal Bestseller
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.

Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.

Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.

Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć.

Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!

Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.

Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię:
- identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców,
- zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku,
- przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów,
- jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie,
- a przede wszystkim - jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów.

Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą.

To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum.

***
Seth Godin jest autorem 18 międzynarodowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Najmocniejsze ogniwo i Potrząśnij pudełkiem. Książki te zostały przetłumaczone na 38 języków.

Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem alt MBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo!, a także założycielem pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne. Znalazł się też w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame).

Więcej informacji na sethgodin.com.

Książka „To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes.

Książka posiada 320 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się..."
Seth Godin - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Marketing - okładka książki
Marketing Philip Kotler
Produkty podobne:
Biznes w internecie - okładka książki
Biznes w internecie Tomasz Bonek, Marta Smaga