pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing szkoły

Autor książki:

Jan Fazlagić

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 254 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788326413544
ISBN: 978-83-2641-354-4
Data: 2011-02-09
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp.
Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.

Książka "Marketing szkoły" - Jan Fazlagić - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2011 r.