pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing. Podręcznik europejski

Autor książki:

Philip Kotler, Gary Armstrong

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2002
Oprawa: twarda
Ilość stron: 1104 s.
Wymiar: 210x260 mm
EAN: 9788320813586
ISBN: 83-208-1358-1
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 98.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne oddaje do rąk Czytelnika znakomity podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez guru współczesnego marketingu Philipa Kotlera we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Ar ms trongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę; zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe; koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej; instrumenty marketingu (produkt, cena, promocja, dystrybucja) ze wskazaniem na ich istotę, właściwość, zakres oraz warunki i konsekwencje stosowania.

Książka "Marketing. Podręcznik europejski" - Philip Kotler, Gary Armstrong - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 1104 stron i została wydana w 2002 r.