pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing na rynku instytucjonalnym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 412 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320814378
ISBN: 83-208-1437-5
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce wyczerpująco zostały omówione decyzje strategiczne i operacyjne działania marketingowe na rynku instytucjonalnym, którego uczestnikami są odbiorcy przemysłowi, pośrednicy handlowi oraz inni nabywcy instytucjonalni nie będący przedsiębiorstwami. Nacisk położono na analizę zachowań rynkowych odbiorców, powiązań między dostawcami a odbiorcami oraz aspektów strategicznych decyzji marketingowych, na charakterystykę specyficznych transakcji zawieranych na rynkach instytucjonalnych, a także na prezentację instrumentów i technik marketingowych. Przedstawili również specyfikę działań marketingowych na każdym z głównych segmentów rynku instytucjonalnego.

Książka "Marketing na rynku instytucjonalnym" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 412 stron i została wydana w 2003 r.