pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing miłości w 44 wariacjach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Cartalia press
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 45 s.
Wymiar: 120x180 mm
EAN: 9788360787267
ISBN: 978-83-60787-26-7
Data: 2009-12-11
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tego jeszcze nie było:

- książka wachlarz
- każda strona z wierszem
- prawie każda strona wycięta na wylot filigranowym motywem ozdobnym
- każda strona z innego gatunku papieru i w innym kolorze
- Książka artystyczna, którą doceniają koneserzy bibliofilskich wydań.

- Książka - piękny prezent - już zapakowana w pudełko, które wystarczy przewiązać jedwabną wstążką i wręczyć.

Książka, na której przeczytanie i obejrzenie znajdą czas nawet ci, którzy twierdzą, że nie mają na nic czasu.

Książka "Marketing miłości w 44 wariacjach" - oprawa twarda - Wydawnictwo Cartalia press. Książka posiada 45 stron i została wydana w 2009 r.