pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Autor książki:

Piotr Golczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Novae Res
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 160 s.
Wymiar: 200x120 mm
EAN: 9788381472173
ISBN: 978-83-8147-217-3
Data: 2018-11-28
26.33 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?
Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie - oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.

Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki.

Jacek Szlak - redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie wiele nowoczesnych rozwiązań. Doskonała lektura dla każdego CEO i CMO.

Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A.

Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych.

Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex
Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi.

Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana
Piotr Golczyk, przez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych.

Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, nowoczesnego budownictwa, prozy S.Lema i P.K.Dicka.

www.linkedin.com/in/piotrgolczyk/
www.golczyk.com"

Książka "Jak zbudować efektywny dział marketingu?" - Piotr Golczyk - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Novae Res. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2018 r. Cena 26.33 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.