pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w...
»
»
książka:

Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 396 s.
Wymiar: 235x165 mm
EAN: 9788375568332
ISBN: 978-83-7556-833-2
Data: 2017-04-12
Cena: 65.52  Cena wydawcy: 80.00 zł Oszczędzasz: 14.48 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie - opis książki:

JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO!
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.

Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):
- tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,
- pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,
- zarządzanie swą reputacją w sieci,
- maksymalizacja zysku metodą revenue management.

Książka „Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie” - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu.

Książka posiada 396 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w..."
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Zarządzanie reklamą - okładka książki
Zarządzanie reklamą Wacław Smid
Turysta senior na rynku usług hotelarskich - okładka książki
Turysta senior na rynku usług hotelarskich Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik
Benchmarking doskonałości hoteli - okładka książki
Benchmarking doskonałości hoteli historycznych Kazimierz Perechuda, Daria Hołodnik
Produkty podobne:
Marketing turystyczny. Elementy - okładka książki
Marketing turystyczny. Elementy norm postępowania... Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski