pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Komunikacja marketingowa w turystyce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe ŚLĄSK
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788371645211
ISBN: 978-83-7164-521-1
Data: 2008-03-12
29.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej.
Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.

Książka "Komunikacja marketingowa w turystyce" - Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK. Cena 29.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.