pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Autor:

Henryk Mruk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Format: pdf
Ilość stron: 180 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788326486081
Data: 2025-07-18
Cena wydawcy: 51.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.

Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.

Adresaci:
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla właścicieli podmiotów medycznych, osób zarządzających placówkami medycznymi oraz pracowników tych placówek, a także podmiotów współpracujących z placówkami medycznymi (dostawców sprzętu, leków, usług). Będzie pomocna studentom zainteresowanym zarządzaniem placówkami medycznymi.

E-book „Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych” - Wydawca: Wolters Kluwer business.

Spis treści:

Wstęp | str. 7

Rozdział 1
Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych | str. 11

Rozdział 2
Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim | str. 15

Rozdział 3
Otoczenie gabinetu lekarskiego | str. 25

Rozdział 4
Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich | str. 35

Rozdział 5
Segmentacja pacjentów a działania gabinetu | str. 43

Rozdział 6
Zachowania pacjentów | str. 50

Rozdział 7
Badania marketingowe na rynku usług medycznych | str. 59

Rozdział 8
Strategia produktu | str. 71

Rozdział 9
Usługi gabinetów lekarskich | str. 76

Rozdział 10
Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej | str. 86

Rozdział 11
Zarządzanie marką placówki medycznej | str. 98

Rozdział 12
Strategie cenowe gabinetów lekarskich | str. 104

Rozdział 13
Promocja gabinetów lekarskich | str. 113

Rozdział 14
Rola personelu w zarządzaniu marketingowym | str. 129

Rozdział 15
Neuromarketing a działania gabinetu | str. 141

Rozdział 16
Plan marketingowy gabinetu lekarskiego | str. 150

Rozdział 17
Negocjacje w sferze usług zdrowotnych | str. 158

Zakończenie | str. 173

Bibliografia | str. 175