pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing e-mailowy

Autor książki:

Simms Jenkins

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326411946
ISBN: 978-83-2641-194-6
Data: 2011-02-08
pozycja niedostępna

Opis książki:

Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.
Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny Bright Wave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.

Książka "Marketing e-mailowy" - Simms Jenkins - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2011 r.