Marka. Konsument. Badacz. Spotkania na rynku - Katarzyna M. Staszyńska - opis książki:
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: - przegląd rodzajów badań konsumenckich, - kryteria wyboru firmy badawczej, - kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań, - sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.Książka „Marka. Konsument. Badacz. Spotkania na rynku” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2013 r. Cena 50.37 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marka. Konsument. Badacz. Spotkania na rynku"