pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Marka. Konsument. Badacz. Spotkania na rynku
Tytuł książki:

Marka. Konsument. Badacz. Spotkania na rynku

Autor książki:

Katarzyna M. Staszyńska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788326440502
ISBN: 978-83-2644-050-2
Data: 2013-04-18
50.37  59.00  8.63 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Marka. Konsument. Badacz. Spotkania na rynku - Katarzyna M. Staszyńska - opis książki:

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: - przegląd rodzajów badań konsumenckich, - kryteria wyboru firmy badawczej, - kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań, - sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.

Książka „Marka. Konsument. Badacz. Spotkania na rynku” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2013 r. Cena 50.37 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marka. Konsument. Badacz. Spotkania na rynku"
Produkty podobne:
Produkty i marki w opinii e-konsumentów - okładka książki
Produkty i marki w opinii e-konsumentów Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Lojalność klientów. Modele, motywacja - okładka książki
Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako