pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Mądre zaufanie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 344 s.
Wymiar: 150x225 mm
EAN: 9788375109863
ISBN: 978-83-7510-986-3
Data: 2013-10-23
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ponad milion egzemplarzy w 22 językach! Jak w czasach kryzysu zaufania budować dobrobyt oraz wyzwalać energię i radość.

Mądre zaufanie jest niewątpliwie jedną z najbardziej znaczących i nowatorskich książek naszych czasów .

Warren Bennis, psycholog, badacz problematyki przywództwa i biznesu Autorzy przedstawiają istotną dla biznesu prawdę: zaufanie nie jest jedynie skutkiem ubocznym zawodowych relacji, czymś, co rodzi się niejako przypadkiem, lecz wartością - a nawet umiejętnością - dzięki której można prosperować. W jasny i przystępny sposób dzielą się historiami osób i firm, które odkryły, że wysoki poziom zaufania w relacjach owocuje nie tylko większymi zyskami i wpływami, ale także potęguje życiową energię i radość.

Sukces tych ludzi i organizacji w czasach kryzysu zaufania potwierdza, że wartość ta ma znaczenie. Mądre zaufanie opisuje pięć działań, jakie podejmują ludzie znakomicie prosperujący mimo trudnych rynkowych warunków, podczas gdy upada tak wiele firm.

Zaufanie jest fundamentem biznesu i od dawna kluczową wartością w naszej firmie. Bez publicznego zaufania do naszej firmy i marki oraz bez wewnętrznego zaufania między współpracownikami i partnerami nie moglibyśmy prowadzić interesów. To proste. Jednak ciesząc się zaufaniem i nim obdarzając, mamy nieograniczone możliwości rozwoju .

Robert A. Mc Donald, prezes i dyrektor Procter & Gamble

Książka "Mądre zaufanie" - Stephen R. Covey, Greg Link, Rebecca Merrill - oprawa miękka - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 344 stron i została wydana w 2013 r.