pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza
książka:

Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 141x218 mm
EAN: 9788377469521
ISBN: 978-83-7746-952-1
Data: 2016-02-11
16.90  26.90  10 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza - Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey - opis książki:

Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera.

KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata.

VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. szkoleń stosowanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką.

Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.

Kelsey Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej Obsługi Klienta. Chociaż Ferguson s, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni - pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem - jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.

Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi niezwykle pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.

Książka „Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza” - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes.

Książka posiada 180 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza"
Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey - autor m.in.:
Droga hojności - okładka książki
Droga hojności Ken Blanchard, Cathy S. Truett;
Kto zabił zmianę. Stań się skutecznym - okładka książki
Kto zabił zmianę. Stań się skutecznym Agentem... Ken Blanchard, John Britt, Judd Hoekstra, Pat Zigarmi;
Jednominutowy Menedżer. Równowaga - okładka książki
Jednominutowy Menedżer. Równowaga życia i pracy.... Ken Blanchard, Marjorie Blanchard, D.W. Edington;
Jednominutowy menedżer i przywództwo - okładka książki
Jednominutowy menedżer i przywództwo Ken Blanchard, Patricia Zigarmi, Drea Zigarmi;
Nowy Jednominutowy Menedżer - okładka książki
Nowy Jednominutowy Menedżer Ken Blanchard, Spencer Johnson;
Jednominutowy Menedżer buduje wydajne - okładka książki
Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły Ken Blanchard, Donald Carew, Eunice Parisi-Carew;
Jednominutowy Menedżer spotyka - okładka książki
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę Ken Blanchard, William Jr. Oncken, Hal Burrows;
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie - okładka książki
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym... Ken Blanchard, Susan Fowler, Lawrence Hawkins;
Rodzina według Bożego serca - okładka książki
Rodzina według Bożego serca Ken Blanchard, Tricia Goyer, Phil Hodges;
Jednominutowy Mentor. Jak znaleźć - okładka książki
Jednominutowy Mentor. Jak znaleźć i pracować z... Ken Blanchard, Claire Diaz-Ortiz;
Jednominutowy. Menedżer spotyka - pudełko audiobooku
Jednominutowy. Menedżer spotyka małpę Ken Blanchard, William Jr. Oncken, Hal Burrows;
Zespole, do dzieła! Czas na wspólne - pudełko audiobooku
Zespole, do dzieła! Czas na wspólne wyzwania Ken Blanchard, Alan Randolph, Peter Grazier;
Zespole, do dzieła! Czas na wspólne - okładka książki
Zespole, do dzieła! Czas na wspólne wyzwania Ken Blanchard, Alan Randolph, Peter Grazier;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Psychologia kontaktu z klientem - okładka książki
Psychologia kontaktu z klientem Janina Sobczak-Matysiak
Zarządzanie jakością i ryzykiem - okładka książki
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski
Produkty podobne:
Zarządzanie marketingowo-logistyczne. - okładka książki
Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Kontekst... Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski
Zarządzanie łańcuchem dostaw - okładka książki
Zarządzanie łańcuchem dostaw Jarosław Witkowski