pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 159x238 mm
EAN: 9788380889606
ISBN: 978-83-8088-960-6
Data: 2018-10-19
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dla małych przedsiębiorstw doradztwo biznesowe to jedno ze źródeł wiedzy zewnętrznej ułatwiającej prowadzenie działalności. Jest szczególnie istotne dla firm innowacyjnych, które wykorzystują nowe informacje do poszukiwania okazji rynkowych oraz wprowadzają nowe rozwiązania w swoich produktach, procesach czy modelach biznesowych.

W prezentowanej monografii poddano gruntownej analizie szereg czynników wiążących doradztwo biznesowe z konkurencyjnością małych firm innowacyjnych. Wnioski z badań jakościowych i ilościowych wskazują na istotne powiązanie doradztwa biznesowego z konkurencyjnością firm. Na szczególną uwagę zasługuje sformułowany model opisujący pośrednią rolę oddziaływania doradztwa na działalność firmy.

Publikacja jest adresowana do przedstawicieli świata nauki, którzy zajmują się szeroko rozumianym zarządzaniem małą firmą. Stanowi też wartościowy materiał dla studentów przedmiotów biznesowych i ekonomicznych oraz praktyków z sektora doradztwa biznesowego.

Książka "Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego" - Edward Stawasz, Paweł Głodek, Katarzyna Łobacz, Piotr Niedzielski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2018 r.