pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreowanie wartości banku

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375567649
ISBN: 978-83-7556-764-9
Data: 2016-06-24
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego.

W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań:
- Jakie generatory kreowania wartości są kluczowe w przypadku banków?
- Jakie generatory generatorów można uznać za istotne ze względu na kreowanie wartości banków?
- Jak należy interpretować ryzyko bankowe, a właściwie jego poszczególne rodzaje, w kontekście kluczowego generatora wartości banku?
- Które z kategorii kapitału bankowego (finansowy, księgowy, intelektualny) należy uznać za kluczowe generatory wartości banku?
- Które metody wyceny wartości (spośród wykorzystywanych w firmach) są najbardziej adekwatne w przypadku banków?
Odpowiedzi na pytania Czytelnik znajdzie w prezentowanej książce.

Książka "Kreowanie wartości banku" - Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2016 r.