pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreatywne kierowanie

Autor książki:

Józef Penc

Dane szczegółowe:
Wydawca: Placet
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Ilość stron: 352 s.
Wymiar: 150x238 mm
EAN: 9788385428503
ISBN: 83-85428-50-X
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Globalizacja, informatyzacja, totalna konkurencja, dostępność kapitału – to główne parametry wyścigu w dzisiejszej gospodarce. Dzięki burzliwemu rozwojowi informatyki i lotnictwa świat stał się globalną wioską i dąży do zatarcia granic, również tych fizycznych. Wiemy dokładnie i w krótkim czasie, kto wymyślił bądź ma najnowszą technologię, nowe produkty i usługi. Jeśli tylko mamy dobry pomysł i jesteśmy w stanie sprostać międzynarodowej konkurencji, to kapitał stoi do naszej dyspozycji. Rozpoczynając nowe przedsięwzięcie czy racjonalizując stare, wybieramy się dziś na wojnę z całym światem. Wynik może być jeden – sukces albo bankructwo. Jak więc wytrzymać i wygrać ten wyścig, kiedy poziom technologiczny i kapitałowy wyrównuje się. Jedynym, niepowtarzalnym atutem w tej rozgrywce są ludzie. To oni tworzą największy kapitał organizacji. To oni prowadzą ją do sukcesu lub do upadku. To na nich obecnie trzeba skupić największą uwagę.
Tą książką mamy nadzieję zainspirować zmiany w podejściu do procesu kierowania, nadanie mu nowej jakości przez zrozumienie potrzeb i oczekiwań pracowników oraz właściwe wykorzystanie ich umiejętności i motywacji dla potrzeb przedsiębiorstwa. Mamy nadzieję, że pomoże ona menedżerom w ukształtowaniu własnej “praktycznej teorii” kreatywnego kierowania i budowania inteligentnej organizacji.

Książka "Kreatywne kierowanie" - Józef Penc - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2000 r.