pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja kryzysowa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326445996
ISBN: 978-83-2644-599-6
Data: 2014-07-03
pozycja niedostępna

Opis książki:

Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.

W tej książce znajdziesz informacje o: odpowiedzialności, planowaniu komunikacji kryzysowej, budowaniu wizerunku firmy, katastrofach naturalnych i wypadkach, kryzysach finansowych i prawnych, kryzysach w sektorze spożywczym, radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie, szkoleniach medialnych.

Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.

Książka "Komunikacja kryzysowa" - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2013 r.