pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
Klient wewnętrzny a organizacyjne - okładka książki
książka:

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie. Perspektywa humanistyczna

autor: Bolesław Goranczewski

Dane szczegółowe:

Wydawca: Scholar
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 165x237 mm
EAN: 9788373839618
ISBN: 9788373839618
Data: 2018-07-04
Cena: 27.42  Cena wydawcy: 31.50 zł Oszczędzasz: 4.08 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Klient wewnętrzny a organizacyjne... - opis wydawcy:

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (...) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (...)
Przeprowadzone badania pozwoliły Autorowi zidentyfikować występujące w organizacjach współzależności pomiędzy obu badanymi kategoriami naukowymi związanymi z upodmiotowionym postrzeganiem człowieka w organizacji. Złożona analiza tych zależności uwzględnia wartości ważne dla człowieka jako członka organizacji, takie jak: wolność, szczęście, godność, braterstwo i solidarność.

prof. dr hab. Grażyna Prawelska-Skrzypek
Przedmiotem zainteresowania Autora jest perspektywa aksjologiczna we współczesnym zarządzaniu. (...) Ujęcie aksjologiczne wychodzi poza paradygmat zrównania człowieka z pozostałymi czynnikami produkcji zgodny z klasyczną teorią ekonomii. Uznaje człowieka za najważniejszy, odrębny byt w organizacji. Autor trafnie identyfikuje istotną lukę badawczą w dotychczasowym dorobku nauk o zarządzaniu i wskazuje na potrzebę uwzględnienia w nich humanizmu oraz dalszego rozwoju koncepcji zarządzania humanistycznego. Perspektywa humanistyczna stanowi tu swoisty teoretyczno-metodologiczny "zwornik", w interesujący i niewątpliwie nowatorski sposób kojarzący obszary nauk humanistycznych oraz nauk o zarządzaniu.

prof. dr hab. inż. Jacek Unold
Bolesław Goranczewski - doktor nauk ekonomicznych, menedżer o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu oraz nadzorze właścicielskim. Początkowo zainteresowania naukowe autora koncentrowały się na jakości oraz znormalizowanych systemach zarządzania. Dotyczyły jego aspektów ekonomicznych, a ściślej prakseologicznych, ponieważ odnosiły się do pomiaru skuteczności i efektywności systemów zarządzania jakością czy metod i narzędzi jej kontroli oraz doskonalenia. Z czasem w obszarze zainteresowań Autora pojawiły się kategorie klienta wewnętrznego, a także organizacyjnych zachowań obywatelskich, które zgodnie z założeniami klasyków powinny stanowić emanację humanizmu w organizacji.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Bolesław Goranczewski - autor m.in.:

Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych. - okładka książki
Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych. Ujęcie... Bolesław Goranczewski, Anna Szeliga-Kowalczyk;

Kupujący tę pozycję zamówili również:

Partnerstwo i komunikacja w samorządzie - okładka książki
Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym.... Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec

Produkty podobne:

Zachowania organizacyjne. Relacje - okładka książki
Zachowania organizacyjne. Relacje społeczne w... Maria Czajkowska, Katarzyna Januszkiewicz, Małgor
Poniedziałek, 23 Lipca 2018 roku.