pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Jak wygrać wybory samorządowe 2018?
książka:

Jak wygrać wybory samorządowe 2018?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Roster
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 184 s.
EAN: 9788395006913
ISBN: 9788395006913
Data: 2018-04-03
Cena: 26.35  Cena wydawcy: 38.90 zł Oszczędzasz: 12.55 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Jak wygrać wybory samorządowe 2018? - opis wydawcy:

Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku.

Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że zarówno jedni, jak i drudzy, są niezwykle zdeterminowani.

Do obsadzenia jest blisko 50 tys. miejsc w radach: gmin, miast, powiatów i sejmikach wojewódzkich, a także niemal 2,5 tys. stanowisk: wójtów, burmistrzów i prezydentów. W 2014 roku o mandat radnego lub samorządowego lidera ubiegało się ponad 200 tys. kandydatów.

Jak więc efektywnie komunikować się z 30 mln wyborców? Czy tradycyjne metody promocji tj. ulotki, billboardy i plakaty są jeszcze skuteczne? Czy warto reklamować komitet i kandydata w lokalnej i regionalnej prasie? A może lepiej stworzyć własną gazetę wyborczą? Czy choćby na co zwrócić uwagę przygotowując program wyborczy?
Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów z zakresu marketingu terytorialnego i personal brandingu, przekonuje, że o wyniku najbliższych wyborów samorządowych zadecydują przede wszystkim działania realizowane w mediach społecznościowych, a zwłaszcza na Facebooku i Twitterze (ten mikroblogowy serwis odegra istotną rolę tylko w przypadku największych miast). Zresztą, choć oficjalnie kampania jeszcze nie wystartowała, to w mediach społecznościowych walka o władzę w samorządach trwa już przynajmniej od kilku miesięcy.

"Jak wygrać wybory samorządowe 2018?" to praktyczny poradnik w formie 61 najczęściej zadawanych przez kandydatów pytań i odpowiedzi. Kandydaci dowiedzą się z niego, które narzędzia i w jakich sytuacjach stosować oraz jak się komunikować z poszczególnymi grupami wyborców.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!
Robert Stępowki - autor m.in.:
Smaki Polski - okładka książki
Smaki Polski Robert Stępowki;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Państwo w praktyce. Style działania - okładka książki
Państwo w praktyce. Style działania Jacek Raciborski (red.)
Produkty podobne:
Premier Beata Szydło - okładka książki
Premier Beata Szydło Ludwika Preger
Wybory samorządowe w Łodzi w latach - okładka książki
Wybory samorządowe w Łodzi w latach 1990-2006 Małgorzata Niewiadomska-Cudak
Samorząd terytorialny. Ale jak? - okładka książki
Samorząd terytorialny. Ale jak? Alfred Lutrzykowski (red.)
Wtorek, 23 Kwietnia 2019 roku.